Červen 2012

26. června 2012 v 19:59 | my |  Žebříček přání

Já:

ADOK Kft. - Yoohoo & Friends - Mókus - Kattintson a képre a nagyításhoz

(ten žlutej vedle fialovýho)

Moje sestra:

Zákon schválnosti

24. června 2012 v 8:35 Naše sbírka
Ve středu jsem jela na výlet së třídou. První den se nic nedělo, ale ten druhý sjem šli na výšlap/tůru na radhošˇke kapli Konstantina a Metoděje. Šli jsme celkem kolem 9 až 10ti kiláku. 3,5 (3 a půl) do kopce a 6 z kopce. No a během té cesty do kopce jsme došli na takové mini náměstíčko kde byla socha radegasta a taky stánky!!! Viděla jsem stánek, dke visela plyšová Chewoo velká za 90 kč a tumo, shooga a sparkee za 60 kč, menší plyšáčci. Chtěla sjem koupit shoogu a sparkeeho(shooga pro mě a sparkee pro sestřičku) protože každý stál 60 kč a já u sebe měla zrovna 120 kč. Jenže když sjem si stoupla do fronty a vytahovala peněženku, viděla sjem učitelku jak rukou zavelela, ať jdem k ní. Přišla sjem a zeptala se, jestli si můžeme něco koupit a jestli bude rozchod a ona povídá:"Jsme snad na tůře ne? jaký rozchod? Ten jste měli dole!" zklamaná a hlavně anštvaná sjem vracela peněženku do batohu. A jo, před tím jsem měli rozchod jinde a já obcházela stánky a dívala se, jestli neměli pylšáčky, jenže neměli. No a teď když je vidím a tak levný!! Tak nám ta blbka nedá rozchod! :(((( No nic, tak příšě.

Naše sbírka

3. června 2012 v 10:58 | my |  Naše sbírka

VÍC JICH ZATÍM NEMÁME.....

Obrázky

2. června 2012 v 10:35 | my |  Obrázky zvířátek

Povahy zvířátek 2

1. června 2012 v 21:57 | my |  Povahy zvířátek
Tikki je malý ptakopysk, který je tak pracovitý, že nepřestane, ať je den, noc, zima, horko. Má cíl a za tím si jde, pracuje dokud rozdělanou věc nedodělá.

KooKee (kuký) je zvědavý malý tučňák, nejmenší z tučňáků na světě a zároveň takový velký požitkář. Rád si užívá oslavy i klid... hlavně, že nemusí nic dělat.)

Pokee (poký) je šíleně rychlá surikata dokáže chvílemi jen tak postávat a naslouchat zvukům, ale ve chvíli druhou se hbitě rozběhne a je ta tam. Introvertní a stydlivou Pokee jen tak neuhlídáte.

Tumo je odvážný a smělý tygřík, jeho obliba je veget v jeskyních, koupání a toulání, je známý mezi všemi YooHoo přátely. Je to milý společník, ale hlavně se mu nestavte do cesty, jakmile dostane hlad!

Rino je rozkošný nosorožec, rád se shlíží v hladině, když se jde ráno napít, ale přátelům je dobrý kamarád.

Shooga je optimistická plachtící vakoveverka létavá. Ač je situace děsivá, vždycky hledí vpřed s vírou, že se vše obrátí k lepšímu.

Sparkee největším zen budhistou ze skunků na světě. Jen se ujistěte, že ho nebudete rušit při jeho meditaci, nebo zažijete velmi páchnoucí překvapení.

Rubbi je červená lištička a docela šprýmař. Při putování musí být YooHoo přátelé obezřetní, protože nikdy neví, jakou lumpárnu jim Rubbi připravil.

Povahy zvířátek

1. června 2012 v 21:56 | my |  Povahy zvířátek
NĚCO NA ÚVOD:
YooHoo a přátelé jsou zvířátka z populárního televizního seriálu, který má mnoho "učenlivých momentů" o životním prostředí, vzácných druzích zvířat a kulturním dědictví.
Pět chlupatých přátel s vůdcem YooHoo se vydává do světa, aby zachránili jejich vzácný strom života a cestou k němu potkávají další a další kamarády z ohrožených druhů zvířat a zachraňují naši planetu.
POVAHY A CHARAKTERY:
vždy za obrázkem je pomlčka- a za pomlčkou je název druhu zvířátka a apk jeho charakter. Název a charakter nejsou odděleny interpunkcí(čárkami), takže se snaže porozumět.

Zde jsou povahy podrobněji rozepsané a k nim jsou i obrázky zvířátek:
YooHoo (čti jůhů) je hrdina mezi svými kamarády. Je to odvážný Kombo ušatý, který se nezastaví před nikým a ničím. Má vůdcovské vlastnosti a dobré srdce.

Chewoo (čti čivů) je vždy poskakující, temperamentní a optimistická veverka. I v nejnebezpečnějších situacích najde způsob, jak zvednout náladu ostatním přátelům. Mohla by se řítit vstříc vodopádům a stále se usmívat na všechny kolem. Má tendence dostávat se do problémů. Dá se říci "chodící katastrofa"

Pammee (čti pamí) je Fenek lištička, která se občas chová jako zhýčkaná princezna. Ona by chtěla spát na nejpohodlnější větvi stromu, ona by chtěla ochutnat nejlepší bobule jako první... Nicméně tato princeznička má neuvěřitelný dar. Má ohromné spojení s přírodou a umí pochopit, když je zvíře zraněné, když strom žízní, a nebo jak má být opravená hora.

Roodee (čti Rudý) je opička Malpy Kapucínské, největší koumák ze všech. Z listu vytvoří vrtuli, z kokosu motorový člun a z květiny snowboard. Když jde do tuhého, není těžké Roodeeho vyburcovat k nějakému vynálezu.

Lemmee, (čti Lemí) lemur známý také jako "nevrlý mrzoutosaurus". Lemmee je, uhodli jste ... ten nejnabručenější z YooHoo party. A největším problémem je, donutit tohoto mrzouta usmát se.

Loonee,(Čti Luný) sněžná sova znamená pro YooHoo přátele víc než jen houkající sova. Zpívá jako Bob Dylen, umí breakdances a je zachráncem YooHoo.

Ring ring. Pandy mají být tiché, proč ne i tato! - je to nonstop tlachající mluvka.

Libbi, jeho srst je perfektně česaná, jeho tlapky jsou vždy upravené a má jiskřivé bílé zuby. Toto je perfektně vypadající Iberský rys a on to ví.

Happe (Hepí) je roztomilá přítulná mívalka, která má všechny ráda a všechny hned srdečně objímá. Někdy jsou situace, kdy je tato její vlastnost i nebezpečná ...

krátký úvod

1. června 2012 v 20:34 | my |  Úvod

Vítej na našem blogu o plyšových zvířátkách a kamarádech yoohoo! Yoohoo je malý lemurek, který má spoustu milých kamarádů, s velkýma očima. Rádi dělají skopičiny a na ledacos přijdou. Zde na našem blogu najdeš obrázky zvířátek, povahu a záliby každého ze zvířátek, příběhy a samozřejmě i jiné věci. Bude se ti tu líbit, a když ne, tak to ut nenavštěvuj a nechoď sem! Mějte se!